Ellemiek in Toronto

Nog 6 dagen

Hallo iedereen, Over 6 dagen vertrek ik voor 3 maanden naar Toronto. Wat ik daar ga doen? Hetzelfde als ik nu in Nederland doe. En daarnaast hoop ik ook verschillende uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld de Niagara watervallen. Zojuist heb ik Mehdi uitgezwaaid op schiphol. Hij is nu onderweg naar Toronto. Hij blijft daar zeker 2 jaar voor zijn promotie onderzoek. Ik wil jullie via deze reisblog op de hoogte houden van alle belevenissen en avonturen die ik in Canada mee maak. Ellemiek

Elly

Lieve Ellemieke,

Fijn dat je Mehdi binnenkort weer gaat ontmoeten in Toronto! Bedankt dat je jouw belevenissen in Canada, via deze reisblog met ons deelt! Ik ga je zeker volgen!
Goede reis en veel groetjes aan alle familieleden in Canada, Elly

marieke

Dag Ellemiek,
Goede reis en mooie tijd in Toronto. Had niet in de gaten dat je al zo snel zou gaan vertrekken. Benieuwd naar je verhalen.
groetjes Marieke

Jacqueline

Hallo Ellemiek,
Wat een avontuur voor 3 maanden naar Canada!Wat goed dat je het ook met je werk kunt combineren.Ik wens je een heel goede tijd....geniet ervan!

Groetjes,Jacqueline

Mehdi

Hi Ellemiek,

This is Mehdi, I found some (free ::) internet at my place and am using it right now, at least now it works. Things went fine and I slept for 11 hours last night !! I also got my passese. Take it eays, enjoy your time and see you in 5 days!