Ellemiek in Toronto

Huwelijk Toronto

Reacties

Reacties

Monica

Prachtige foto. We zijn erg blij voor jullie.
Nog een grapje tussendoor: deze week gaf ik een Nederlands exemplaar van de Kor'an aan een Marokkaanse vriendin. Diezelfde dag kreeg ik van iemand anders een nog nieuwere vertaling (van Kader Abdollah) waar ook een boek over het leven van Mohammad bij zat. Is dat niet markant? Bovendien past die uitgave prima bij het onderzoek naar migrantenliteratuur dat ik aan het doen ben. God is een grapjas, niet waar!
Liefs, Monica en familie

Jacqueline

Lieve Ellemiek,
Wat zien jullie er stralend uit....een prachtige foto!!!Een mooie toekomst voor jullie samen,daar bid ik voor.
Jacqueline

Elly

Lieve Ellemiek en Mehdi,

Hééééél hartelijk gefeliciteerd met deze betekenisvolle stap! Ik hoop dat jullie komend jaar jullie liefde ook voor God fundament van huwelijkse zegen mogen geven.
Prachtige foto!

Groetjes,

Elly

Elly

Lieve Ellemiek en Mehdi,

Hééééél hartelijk gefeliciteerd met deze betekenisvolle stap! Ik hoop dat jullie komend jaar jullie liefde ook voor God fundament van huwelijkse zegen mogen geven.
Prachtige foto!

Groetjes,

Elly

EPI

ben wat laat met reactie.Maar alsnog mijn hartelijke wensen voor jullie grote beslissing om samen te starten.
Veel geluk !

Trixi

Hartelijk gefeliciteerd, Ellemiek en Mehdi!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!