Ellemiek in Toronto

Alles is hier groot

Vandaag ben ik met Mehdi naar zijn universiteit geweest. Hij heeft me laten zien waar hij werkt, war het sport centrum. Veel gebouwen op het universiteits terrein zijn in een middeleeuwse stijl gebouwd, maar zijn pas 100 jaar oud.

Daarna zijn we naar yonge street gegaan. Deze straat heeft heel veel winkels, en ook een groot shopping centrum. Alles is hier, net als in Amerika, groot. Supermarkten, winkels, auto's. Met bus en Metro kun je gemakkelijk de stad rondreizen.

Mijn koffer is ondertussen aangekomen, die hebben ze vanavond om 22:30 gebracht. Eindelijk.

Ik merk dat ik een paar nachten weinig slaap gehad heb en ga daar nu gauw iets aan doen.

Reacties

Reacties

Opa Sjaak

Lieve Ellemiek,

Wat een spannende avonturen!

Veel groeten aan Jan, Annette en Mehdi,

Opa Sjaak

Monica Grootes

Hai Ellemieke,

Wat een avontuur! Het lijkt me geweldig om zo'n land te leren kennen met een zo heel andere ontstaansgeschiedenis en manier van doen. Alles wat ik ervan weet is uit de boeken van Kathy Reichs. Heel veel succes toegewenst en een knuffel voor Mehdi.

Groetjes,
Monica

patricia

ha ellemiek

ik geniet weer van je verslag,ondanks het drukke werk hoppelijk genieten jullie ook een beetje om daar te zijn.
groetjes aan mehdi,en leuk om ook nog wat nederlands te spreken met dat meisje,dan verleer je het zelf ook niet als nu alles zowat in het engels doet hi hi
een lieve groet van patricia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!