Ellemiek in Toronto

Raleigh

Deze week ben ik in Raleigh, NC, USA. Ik ben hier voor mijn werk. De voornaamste reden waarom ik naar Canada gegaan ben was om mijn Amerikaanse collega's te ondersteunen. En deze week ben ik op bezoek bij het kantoor in de Verenigde staten, om aan hun een persoonlijk training te geven. Ik ben gister rond de middag aangekomen, en eigenlijk meteen begonnen. En vandaag hebben we ook heel veel gedaan. Al het werk is teveel om in 2.5 dag uit te leggen, maar het is de bedoeling dat ze zo weer een eind verder op weg zijn. En als het goed is moet ik, voor ik terug ga naar Nederland, nog naar klanten in San Fransico en San Diego, en komen mijn collega's ook naar daar om het echte werk mee te maken. Ze doen nu al heel veel van het email en telefoon werk, maar zijn nog niet naar klanten toe gegaan.

Ik was nog nooit in Raleigh geweest. De natuur lijkt een een beetje op Zweden of Finland, overal bomen. Het zijn hier dan wel loofbomen, en geen naaldbomen. En ze hebben de mooie herfst kleuren. Met het zonnige weer en redelijke temperaturen is het echt fijn om hier te zijn. Toronto heeft niet zoveel bomen, dat is eigenlijk overal we huizen en stad. Hier heb ik de stad nog niet gezien. Het kantoor ligt aan de rand, en mijn hotel ook. Morgen gaan ik waarschijnlijk met een van mijn collega's uit eten in de stad, dus dan krijg ik die ook te zien.

Vlak bij het hotel ligt een mall, allemaal winkels en restaurants. De meeste winkels zijn open tot 9 of 10 uur 's avonds dus dat is leuk om naar toe te gaan. En voor mijn avondeten ga ik natuurlijk ook daar eten. Vanavond ben ik naar een Italiaans restaurant gegaan, en ze hadden echt heel lekker eten. Voor het eerst in mijn leven heb ik een doggie bag mee genomen. Dit is in Amerika heel gewoon, als je niet alles op krijgt neem je het gewoon mee naar huis. Aangezien mijn hotel kamer een koelkast en magnetron heeft is dat helemaal geen probleem.

Mijn hotel kamer is groot, en mijn bed is reusachtig, daar pas ik 4 keer in. De badkamer heeft een bad, en er is een grote tv en 3 zits bank. Het enige nadeel is dat er geen raam open kan. Oh en Decaf thee heeft nog steeds caffeine. Dus als je daar niet tegen kan, niet drinken. Ik hoop vanavond iets beter te slapen.

Reacties

Reacties

epi

hallo ellemiek, wat een ervaringen doe je op ! Gaan al die
instructies in het Engels ? Wanneer zien we je weer in ons midden /Zaterdag hadden we eenprachtig 50 jarig feest met Emmaus. Groetjes van ons allen hier.Epi
Een groet ook voor Medhi.

Jacqueline

Hallo Ellemiek,
Ik doe nog maar eens een poging een berichtje achter te laten...het lukte laatst niet!
wat een afwisselende weken breng je door,leuk om te volgen!Groetjes,
Jacquline

Ellemiek

Hoi Jacqueline, dank je wel voor je berichtje. Deze keer is het aan gekomen.

Groetjes, Ellemiek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!