Ellemiek in Toronto

America, here I come, again, en het einde is in zicht.

Ten eerste wil ik iedereen bedanken die mijn reisverslag leest en berichtjes achterlaat. Ik vind het echt heel leuk om te lezen hoe jullie van mijn verhalen genieten.

Wat is er de afgelopen week gebeurt?

Vorige week ben ik in Minneapolis geweest. Hier heb ik, samen met mijn collega's, een aantal mensen van Vital getraind. Vital is een bedrijf dat onze software aan ziekenhuizen verkoopt, samen met hun eigen software. Maar om het goed te kunnen verkopen moeten ze wel weten hoe ze demonstraties moeten geven. Ik ben ze dus gaan uitleggen hoe de software werkt. Dit bezoek was het eerste begin en er zullen zeker nog meer bezoekjes nodig zijn. Maar dat zal pas volgend jaar zijn.

Verder is er niet zoveel gebeurt deze week. Het is erg rustig, want het is Thanksgiving in Amerika. En aangezien de moeder van Emily naar een congres in Frankrijk is, past haar oma op. Dus ook dat tweede baantje is erg rustig deze week.

Vanavond ben ik uitgenodigt voor een eindejaars feestje van het Lab waar mehdi werkt. Ze hebben iedereen gevraagd om een cadeautje mee te nemen en gaan dan een spel spelen zodat uiteindelij kiedereen met een ander cadeautje naar huis gaat.

Morgen avond vlieg ik weer naar Amerika, nu naar Chicago. Daar is een grote conferentie over radiologie en ik ga daar heen om op onze stand (booth) demo's te geven. Maar ook zal ik demo's van onze software geven bij de booths van Vital en van Toshiba. veel van de mensen die ik in Minneapolis getraind heb zullen daar ook zijn.

De conferentie duurt tot en met donderdag, dus donderdag avond vlieg ik weer terug naar Toronto. Op dinsdag gaan we met alle werknemers van Medis naar een ijshockey wedstrijd. ik ben nog nooit bij een echte ijshockey wedstrijd geweest, dus we zullen zien hoe het is. Het is een wedstrijd tussen de Chicago Blackhawks tegen de Phoenix Coyotes. ik zal jullie laten weten hoe het was.

1 December ben ik dan dus weer terug in Toronto. 4 December is er een sinterklaas feest in Toronto, waar ik Emily mee naar toe ga nemen. Als ik moet babysitten kijken we dus ook regelmatig het Sinterklaas journaal en alle Sinterklaas liedjes worden bijna foutloos meegezongen.

En dan ga ik 14 december nog naar San Francisco en 15 en 16 december naar San Diego voor een installatie en training. Waarschijnlijk komen mijn beide collega's vanuit Raleigh ook, Dit zal dun hun eerste echte installatie en training zijn, en dus 1 van de belangrijkste redenen dat ik naar Canada gegaan ben. En tegen de tijd dat ik terug uit San Diego word het tijd om mijn koffer te gaan pakken en dan vlieg ik maandag 19 december terug naar Nederland, via London. En als het goed is kom ik dan rond 10 uur 's morgens op 20 december aan op Schiphol.

En dan zitten de 3 maanden Canada er al weer op. Dat is snel gegaan moet ik zeggen. Maar zover is het nu gelukkig nog niet.

Reacties

Reacties

Elly

Dag Ellemiek,

Wat een globetrotter!! Super en professioneel hoe je dat allemaal doet, zeg!
Leuk ook dat je met Emily die Sinterklaasliedjes oefent en naar een (Nederlands?) Sinterklaasfeestje gaat... hier zijn een aantal kinderen hoteldebotel omdat ze via het Journaal hebben gehoord dat je een aantal digitale acties moet verrichten... anders kom je niet in het Grote Boek van de Sint ...
Veel sportief plezier bij de ijshockeywedstrijd en veel groeten aan Mehdi, Elly

epi hanssen

Wel je wordt een echte wereldreizigster ! Wat jammer dat je pas de 20ste arriveert.We hadden je graag op ons Kerstfeest in Den haag gehad op 15 Dec.Maar nietttemin heel Welkom weer in onze stad.Wat zal die klein lijken na al je ervaringen !! Groetjes en een mooi Sinterklaasfeest!
We vieren met je mee.... Epi

An Kemp

Hallo Ellemiek .Wie veel reist kan veel verhalen.Dat doe je ook en ik ben heel blij om alles mee te maken Ik heb begrepen dat je toch veel en hard moet werken Ik bewonder je dat je dat lukt Dat je een goed evenwicht vindt om in harmonie te blijven.Dat wens ik je(jullie) en dat vraag ik ook samen LIEFS EN TOT????XX AN

patricia

ha ellemiek

genietent op me vrije dag zit ik je verslag te lezen.
erg leuk,wat een verhalen,sint ijshoky en zo veel meer.
volgend weekend gaan wij piet en sint vieren gezelli.
nou geniet
een lieve groet van patricia

Trixi

Geweldig, Ellemiek! Du bist ja ein echter Globetrotter! Toll, daß der Sint auch zu Dir kommt! Bis bald! Trixi

Antoon

Hoi Ellemiek,
Leuk om je verhalen te lezen en om een beetje van jouw werk aan de overkant van de oceaan te horen. In Europa hebben we een winderige Sinterklaas. Hier in Montet weten ze niet dat zoiets bestaat. Alleen in Fribourg schijnt het bekent te zijn. Daar is de kathedraal naar de H. Nicolaas genoemd. Tot gauw en veel groeten aan Mehdi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!