Ellemiek in Toronto

Volgende etappe

Mijn koffer staat alweer klaar bij de voordeur. Morgen begint het tweede deel van mijn wereld reis. Ik ben deze keer wat zenuwachtiger dan normaal. Dat heeft met een paar dingen te maken. Vanachter gaat de klok naar zomertijd. En aangezien ik om 7:15 de tram moet hebben moet ik echt optijd opstaan. En ik weet niet zeker of mijn wekker de tijd automatisch aanpast of niet. Dus voor de zekerheid zet ik vandaag maar twee wekkers. Mijn vliegtuig vertrekt om 10:10, maar omdat het zondag is kan ik niet voor 8:15 op schiphol zijn. En als ik die eerste tram niet haal dan ben ik wel heel laat op schiphol. Hopelijk denk de tram machinist er ook aan dat de klok omgaat. Vanaf schiphol heb ik dan een vlucht van 10 uur naar Houston, Texas. En dan komt de volgende uitdaging: ik heb precies 1 uur en 15 minuten voordat mijn vliegtuig naar San Diego vertrekt. Normaal gesproken zou dat genoeg tijd moeten zijn, maar als je amerika binnenkomt moet je eerst langs allerlei beveiliging, dan je koffers halen, dan weer langs customs, je koffer weer inchecken en dan kun je pas door. En als ik pech heb zit ernog een extra check van mijn handbagage bij. Ik vraag me echt af of ik die vlucht ga halen, maar ik ga mijn best doen. Mijn twee collegas voegen vanuitRaleigh ook naar San Diego en zitten als het goed is in datzelfde vliegtuig vanuit Houston. Ze hebben gezegd dat ze zullen proberen om het op mij te laten wachten. We zullen zien. Ik laat julie morgen avond of maandag wel weten of ik alle vluchten gehaald heb en met mijn koffer in San Diego ben aangekomen. Maandag moet ik in San Diego werken, en dan rijden we maandag avond naar Long Beach. Daar slapen we op een oud cruise schip, de Queen Marie. En dan gaan we woensdag middag weer naar san diego en vliegen mijn collegas terug. Ik vlieg zelf pas vrijdag naar Toronto, dus misschien heb ik tijd om iets van San Diego te zien. Nu ga ik slapen en ik hoop dat mijn wekker op tijd gaat. Kleine aanvulling: ik ga morgen vroeg toch maar met een taxi naar den haag centraal, zodat ik een half uur eerder op schiphol kan zijn. Dan ben ik daar zeker op tijd. Nou maar hopen dat die taxi chauffeur op tijd is :-).

Reacties

Reacties

trixi

Succes, Ellemiek! Het komt alles goed!

An Kemp

Hallo Ellemiek
Misschien lees je dit pas bij aankomst ,maar ik zeg je dat als ik vannacht wakker wordt ,aan je zal denken en een schietgebedje zeg, dat alles weer goed mag gaan
Op afstand,maar toch samen !!! An

Ria

Wij wensen je een hele goede reis.
We vertrekken zo omdat we met een groep naar Beekbergen gaan om enkele dingen voor de Mariapoli te bekijken

Elly

Lieve Ellemiek,

Hopelijk ben je goed aangekomen in San Diego als je dit leest!

Wat een avonturen !

Dankjewel dat je deze belevenissen weer met ons deelt ! Als je in Toronto bent, heel veel groeten aan Mehdi. Gaat het goed met hem daar?

Groetjes,

Elly

patricia

ha ellemiek
succes met alles,enne een fijne vakantie straks he
in toronto,een lieve groet van patricia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!