Ellemiek in Toronto

Ik kan ook echt niet lang thuis blijven

Na 1.5 week thuis te zijn geweest ben ik nu weer in Finland. Om precies te zijn in Seinäjoki. Dit ligt in in het westen van Finland, zie het kaartje hier beneden. Ik ben gisteren van Amsterdam naar Helsinki gevlogen, daar bij het vliegveld blijven slapen en ben vanochtend vroeg naar Vaasa gevlogen. Deze laatste vlucht was met een vliegtuig waarbij de romp onder de vleugels hangt, en niet zoals bij de meeste vliegtuig, waar de romp op de vleugels lijkt te liggen. Omdat het helder was had ik de voordurend een mooi uitzicht over alle bossen en meren van Finland.

Van Vaasa was het nog een uur rijden naar het ziekenhuis in Seinajoki. Daar ben ik begonnen met de installatie van de software, en door verschillende problemen was ik daar vanmiddag rond 4 uur pas mee klaar. Maar gelukkig kunnen we morgen dan wel de hele dag aan training besteden. Morgen avond ga ik alweer terug naar Vaasa, want mijn vlucht vertrekt vrijdag om 6 uur in de ochtend. Dat is om 5 uur 's morgens in Nederland.

Het zal de komende weken zo druk blijven, en aangezien ik zelf in juli terug ga naar toronto voor 3 weken, en mijn collega in Nederland de hele maand augustus weg is, moet er veel in de komende 2 maanden gebeuren. Gelukkig komt er midden juli extra onderseuning bij ons team in Nederland. Maar het zal ook wel weer een tijdje duren voordat deze nieuwe collega op volle sterkte kan meedraaien.

Op dit moment staan er op de planning: een week in polen, een week spanje, een installatie in Kiel en nog een installatie in Helsinki. Ik kan ook echt niet lang thuis blijven zitten. (Ik hoop alleen dat ik over 3 maanden nog weet waar mijn huis staat)

Laughing


View Larger Map' mce_src='

View Larger Map' alt='' border='' hspace='' vspace='' width='' height='' align='' />

Reacties

Reacties

patricia

ha ellemiek

ja dat hoop ik ook dat je huis nog kunt vinden,je hoeft je in iedergeval niet te vervelen.
en afgelopen weekend vondt ik het fijn om je weer te zien
groetjes patricia

Elly

Dag Ellemiek,

Finland lijkt me een prachtig land, hopelijk heb je ook een keer tijd om iets van het land te zien...

Veel succes met alle werkzaamheden!

Groetjes,

Elly

Epi Hanssen

Lieve Ellemiek,Succes met alle ondernemingen als wereldburger.Als je overal een vlammetje van liefde achterlaat,staat de wereld zo in brand!!Ik ga met je mee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!