Ellemiek in Toronto

Van zuid naar noord

Na een paar weken gewoon gewerkt te hebben in Nederland, begint morgen mijn volgende blok aan reizen. Ik ga in twee weken bij 4 sites langs. Dat word dus lekker doorwerken. Morgen vlieg ik naar Madrid. Ik ben nog nooit in Spanje geweest, dus dit word weer een leuk avontuur. Woensdag ga ik dan met de trein naar Valencia en vrijdag kom ik weer naar huis. Na een kort weekendje ga ik zondag avond naar Hamburg, om vanuit daar naar Kiel in duitsland te gaan. En woensdag verder naar het noorden, naar Helsinki. In Madrid is het momenteel 30 graden, in helsinki 16. Dit word een leuke trip om eens te kijken hoe de zomer zich gedraagt in de verschillende delen van Europa.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!